آروینآروین، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

آروین شیطونک مامان و بابا

انتخاب اسم و معنای اسمت

1392/7/8 16:59
نویسنده : الناز
30,876 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم یکی از سخت ترین کارای دنیا انتخاب اسم برای تو بود . اسمی که هم  معنا داشته باشه هم بین المللی باشه هم تو بزرگ شدی خوشت بیاد . هم من دوسش داشته باشم هم تو فامیل نباشه . هم فراونیش زیاد نباشه . ووووووووو آخرین و سخت ترین مرحله این خان بابا ازش ایرراد نگیره .

خلاصه بعد از کلی تفتیش و جنگ و جدل و بزن و بکش  وقت تمام مامان این اسمها رو  انتخاب کرد.

اسمهای  منتخبمون اینا بودن :

کیارش  - بردیا - آریا - پویان - رادین - روهام - کسری - آروین - شروین - آرین – سانیار– شنتیا– مهراد – مهربد - مهبد  - مهراد- آدریان - مانی  -آرنیک  - بردیا – پدرام – کیان - باراد - هومان - آیهان - کیاراد - شایراد -مانیاد   - کیاشا – هونام – هوراد – بهراد – شایان – پوریا – سامیار – ویهان – ارمیا  – آرتین -  ایلیا - پژهان - بارسین - هیراد - شایا - مهرسام - هویاد - سامین - پادرا -
 

مامانی من که نتونستم از بین این اسمها یکی رو انتخاب کنم خیلی سخت بود و البته این بابایی هم ایراد می گرفت خودش از بردیا خوشش می آومد  و آروین و مانی ،بعد هر کدوم رو من می گفتم یه چیزی می گفت آخر سر اسمهای آرین و رادین و آروین و مانی رو اکی کرد که بازم تاکیید رو آروین داشت و با توجه به الویت های بالا ما اسم گل پسرمون رو آروین گداشتیم به معنای:

معنی آروین به فارسی :

 1- امتحان و آزمايش و تجربه

2- آزموده و آزمايش شده و برگزیده

3- از شاهزادگان کیان

منبع : http://www.sabteahval.ir/default-65.aspx

http://khaneh.parnevis.com/myposts.php?post=6126

معنی آروین به زبان آلمانی : دوست مردم

Arvin : It is of English and Old German origin, and the meaning of Arvin is "people's friend".

http://www.thinkbabynames.com/meaning/1/Arvin

معنی آروین به زبان فرانسوی و انگلیسی :  شایسته نبرد

Arvin : Battle worthy or carnage worthy

http://babynamesworld.parentsconnect.com/meaning_of_Arvin.html

 و نیز آروین شهری در ایالت کالیفورنیا می باشد

پسرکم ما که از اسمت خیلی لذت می بریم امیدوارم خودتم در آینده همین حس رو داشته باشی . قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

محمد
27 خرداد 94 11:29
من هم دقیقاً مسیر اسم یابی شمارو یک ماه گذشته رفتم و الان آروین من 15 روزه هست از دیدن شناسنامه اش سیر نمیشم
آروین مروج
7 آبان 94 11:30
سلام نمی دونم وبلاگتون رو چک میکنید یا نه اما اسم اروین بهترین اسمه من الان 12 سال سن دارم و اسمم اروین یکی از نخبه های کامپیوتر و ریاضی هستم شک ندارم که کوچولوی شما هم نخبه بی نظری میشه برای جواب نظرم لطفا به این ایمیل جوابو میل کنید arvin.morawej@gmail.com
معنی اسم آروین
27 شهریور 95 16:41
خیـــــــلی اسم قشنگــیه چقدر جالب و درست نوشتی تو سایت نام فارسی هم تقریبا همین معانی رو نوشته: http://www.namefarsi.com/معنی-اسم-آروین/
bahman
7 اردیبهشت 97 11:42
منم اسم پسرمو آروین گذاشتم واقعا قشنگه.واقعا تکه تو طایفه ی ما که اروین نیست😊
مریم
11 فروردین 99 14:18
سلام.منو شوهرم هم در انتخاب ایم دچار مشکل شده بودیم.اویل بارداری اسم یزدان و انتخاب کرده بودیم ولی تو ماه های آخر اسمشو گذاشتیم آروین...خیلی این اسمو دوست دارم.الان آروین کوچولو 8 ماهش شده