آروینآروین، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

آروین شیطونک مامان و بابا

خبرهای خوب

1392/6/17 11:50
نویسنده : الناز
750 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان گلی . 3شنبه 12 شهریور 92  بابا که اومد یکدفعه ای تصمیم گرفتیم بریم اراک و گلپایگان آخه بابایی نا و محمد اینا هم رفته بود گلپا و از اونطرف هم ننه نرگس و ننه صدیقه (مامان بزرگ های بابا) خیلی اصرار می کردن که تو رو ببریم ببینند آخه تو اولی نتیجه ننه نرگس هستی و خلاصه از خونه زدیم بیرون راستش من اصلاحالم خوب نبود از وقتی ارشد سراسری تو انتخاب رشته قبول نشدم  بهونه گیر شده بودم آزادم که امیدی به قبولی نداشتم خلاصه رفتیم اراک و بعد از دیدن مادر بزرگ ها 4شنبه ظهر رفتیم گلپا همه چیز خوب بود ولی قسمت خوب تر ماجرا اینجا بود که 5 شنبه بابا یادش افتاد که جواب ارشد آزاد میاد و با عمو مجید رفتن کافی نت . من اصلا برام مهم نبود فکر می کردم قبول نمی شم ولی بابا زنگید و گغت خمین قبول شدم داشتم بال در میآوردم . همش حسرت می خوردم که نخوندم کاش می خوندم ولی حالا به خودم امیدوار شدم نخوده قبول شدم . بزن دست قشنگه رو به افتخار مامانت ما اینیممممممممم آقا آروین . ایشالا یه روز برای مدرک دکترای تو و خودم  بابا اینقدر ذوق کنم تشویققلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)